Katt i toa...

...har familjen inte fått se idag, fast nära på. Nu är mitt nattliga tillhåll avslöjat - här tillbringar jag hela nätterna på den gosiga mattan inne på toaletten. Om någon i familjen vaknar på natten och ska in, då har de oftast snubblat på eller sparkat till mig i mörkret. Varför ska jag flytta på mig? Det är ju mitt rum...Yippie! Jag har ett eget rum - toaletten på övervåningen är härmed mitt rum!

Här ligger jag i mitt favoritrum

En sak som är riktigt kul att göra i mitt rum är att duscha med styvmatte. När duschen är igång sitter jag vid sidan om först och går sen in i duschen. Ser på allt vatten som kommer från ingenstans. Fascinerande hur det bara fylls på duschgolvet...och gott är det att ta med tassen och smaka. Grejjen är den att att jag märker inte själv att jag blir blöt om baken, tassarna och svansen. Att jag aldrig lär mig! Samma sak varje gång - jag får panik och rusar ut från duschen och stannar vid sidan om på det torra golvet och leker vidare med vattnet. Något skoj måste man ju få ha.

Och uppfattade ni det? Jag har ett eget rum! Hörde ni det? Jag har ett eget rum! Yes! Jag har ett eget rum!


Kommentarer
Postat av: Anna

Men Grattis, det var på tiden! =)

2011-03-16 @ 21:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0