Knacka...

...för att komma in. Vanligast är att man slår med knytnäven mot dörren - fast jag har ju ingen knytnäve. Så jag får använda det jag har - tassen och "mjauet". Min morgonrutin för att komma in är att sätta mig på trappräcket och kika in genom fönstret...mjaua en aning...och kratta med tassen mot fönstret...



...gissa vem som hör mig först? Jo, det är styvsyrran, hon möter upp direkt och står under fönstret och hjälper till att mjaua. Sen efter ett tag hör övriga familjen det och då öppnar de och jag får komma in. Schysst och tack till styvsyrran som hjälper till att få in mig! Är familjen döv månntro?

Kommentarer
Postat av: styvmoster

Vilken tur att styvsyrran hör så bra då. så att kissemissen kan få komma in :)

2010-05-05 @ 21:34:55
URL: http://lillaannad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0