Den som spar...den har...

...matte städade undan lite i "Tixies" rum. Rensning av papper gjordes och hon hittade en hel del kul. Inspirerade av grattishälsningen från kusinen tyckte hon att det vore kul att få dela med sig av dessa...äldsta dotterns första huvudfoting, ett år gammal var hon - ritad 1990!



Matte skrattade gott åt alla teckningar, det är många sparade i plastmappar i pärmar. Här ett alster från tonåringen i familjen...målad 1999...tre år gammal var hon då.



Och slutligen en teckning som gör en riktigt glad...härliga färger...ingen minns vem som gjort den. Dumt att inte skriva namn och datum på baksidan.



Ett litet tillägg - Tixie...det var familjens hund, en underbar collie jag aldrig fick träffa...fast hon har fortfarande ett eget rum här i huset. Jag undrar vart mitt rum är...!?!?!


Kommentarer
Postat av: Tummen

hahah! vilken konstnär jag var ;) den måste vi rama in. Sista bilden känner jag igen äpplena på. kan vara jag :P

2011-03-06 @ 14:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0