Surkärring...

...är vad styvsyrran Stella är! I dagarna har syrran genomgått en total personlig förändring...har hon blivit en aning senil?!?! Kan vi katter drabbas av det? Hon är ju lite till ålders - syrran... 10 år faktiskt.



Man kan ju undra, det är nog en aning senilitet på gång. Igår vid ett tillfälle när matte satt i fåtöljen gick hon förbi med ilsken blick. När matte släppte ner handen för att klappa henne...gissa vad som hände då! Jo, hon bet matte i armen! Skulle aldrig falla mig in att göra så. Vet skam syrran och skärpning!

Till råga på allt har hon snott min favve-fåtölj!


Kommentarer
Postat av: Katten Sippo

Hm, ytterst märkligt att bara bita matte så där. Fast jag har ju själv råkat bita husse ett par gånger ju. ahem

2011-03-08 @ 19:56:04
URL: http://www.kattensippo.com
Postat av: Styvkatten

Ja, det kan man verkligen säga att det är ett konstigt beteende. Fast oftast är det något viktigt hon vill uppmärksamma matte på - att maten är slut, eller vattnet, lådan städas, hon vill leka en stund eller att matte ska släppa in mig.

2011-03-08 @ 20:41:10
URL: http://styvkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0